Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rozkład dnia

Nasze przedszkole czynne jest w godzinach: 700 - 1800 

Godziny pracy dyrektora 800 - 1600

Godziny pracy wicedyrektora 800 - 1600

Ramowy rozkład dnia Przedszkola Miejskiego nr 125 w Łodzi

Godziny

Rodzaj czynności

700-800

 

Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci w tym czytaniem, liczeniem i pisaniem. Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze służące realizacji programu wychowania przedszkolnego. Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje, ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne itp. Słuchanie  utworów literatury dziecięcej, historyjki obrazkowe. Praca indywidualna, wyrównawcza, praca z dzieckiem zdolnym. Prace porządkowo-gospodarcze

800-830

Zabawy ruchowe integrujące całą grupę, ćwiczenia poranne. Zajęcia dodatkowe - religia na wniosek rodziców. Czynności higieniczne, praca dyżurnych, przygotowanie do śniadania.

830-900

900-930

 

GR. I i II, GR. III I IV

GR. V i VI

Śniadanie - doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków, kulturalnego zachowania przy stole.

900-1130

930-1200

Zajęcia edukacyjne w sali i na powietrzu kierowane i niekierowane prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu wychowania przedszkolnego. Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy i zajęcia  ruchowe, zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu. muzyczne (rytmika), zabawy w języku obcym nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowo - gospodarcze.

1130-1200

1200-1230

Utrwalanie nawyku prawidłowego korzystania z urządzeń sanitarnych. Przygotowanie do obiadu.

1200-1230

1230-1300

 

GR. I i II, GR. III, IV

GR. V i VI

Obiad - doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków, kulturalnego zachowania przy stole;, ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami.

1230-1300

1300-1330

1300-1400

Dzieci starsze: Relaksacja, odpoczynek przy muzyce i bajkach relaksacyjnych, słuchanie literatury dla dzieci.

 

Dzieci młodsze: leżakowanie, słuchanie literatury dla dzieci, muzyki relaksacyjnej 

1300-1345

1330-1415

Tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej(rytmika), ruchowej, werbalnej dzieci, praca indywidualna, zabawy dydaktyczne o charakterze poszerzającym temat, zabawy w ogrodzie przedszkolnym lub zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy w teatr, prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym.  Zajęcia dodatkowe.

1345-1400

1415-1430

Czynności higieniczne, porządkowe, przygotowanie do podwieczorku, praca dyżurnych.

1400- 1430

1430- 1500

 

GR. I i II, GR. III, IV

GR. V i VI

Podwieczorek - doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków, kulturalnego zachowania przy stole.

1500-1800

Zabawy zorganizowane lub dowolne z inicjatywy dzieci, ćwiczenia indywidualne dostosowane do możliwości dzieci, zabawy i gry edukacyjne i planszowe przy stolikach  z małym zespołem, czytanie fragmentów książek, układanie puzzli, ćwiczenia grafomotoryczne, prace porządkowe w sali i w kącikach indywidualnych. Rozchodzenie się dzieci.