Rozkład dnia
Nasze przedszkole czynne jest w godzinach: 700 - 1800 
Godziny pracy dyrektora 800 - 1600
Ramowy rozkład dnia Przedszkola Miejskiego nr 125 w Łodzi
| Godziny | Rodzaj czynności | 
| 700-800 
 | Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci w tym czytaniem, liczeniem i pisaniem. Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze służące realizacji programu wychowania przedszkolnego. Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje, ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne itp. Słuchanie utworów literatury dziecięcej, historyjki obrazkowe. Praca indywidualna, wyrównawcza, praca z dzieckiem zdolnym. Prace porządkowo-gospodarcze | 
| 800-830 | Zabawy ruchowe integrujące całą grupę, ćwiczenia poranne. Zajęcia dodatkowe - religia na wniosek rodziców. Czynności higieniczne, praca dyżurnych, przygotowanie do śniadania. | 
| 830-900 900-930 
 | GR. V i VI GR. I, II, III i IV Śniadanie - doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków, kulturalnego zachowania przy stole. | 
| 900-1130 930-1200 | Zajęcia edukacyjne w sali i na powietrzu kierowane i niekierowane prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu wychowania przedszkolnego. Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawy i zajęcia ruchowe, zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu. muzyczne (rytmika), zabawy w języku obcym nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowo - gospodarcze. | 
| 1130-1200 1200-1230 | Utrwalanie nawyku prawidłowego korzystania z urządzeń sanitarnych. Przygotowanie do obiadu. | 
| 1200-1230 1230-1300 
 | GR. I, II, V i VI GR. III i IV Obiad - doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków, kulturalnego zachowania przy stole;, ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami. | 
| 1230-1300 1300-1330 1300-1400 | Dzieci starsze: Relaksacja, odpoczynek przy muzyce i bajkach relaksacyjnych, słuchanie literatury dla dzieci. 
 Dzieci najmłodsze: leżakowanie, słuchanie literatury dla dzieci, muzyki relaksacyjnej | 
| 1300-1345 1330-1415 | Tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej(rytmika), ruchowej, werbalnej dzieci, praca indywidualna, zabawy dydaktyczne o charakterze poszerzającym temat, zabawy w ogrodzie przedszkolnym lub zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy w teatr, prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym. Zajęcia dodatkowe. | 
| 1345-1400 1415-1430 | Czynności higieniczne, porządkowe, przygotowanie do podwieczorku, praca dyżurnych. | 
| 1400- 1430 1430- 1500 
 | GR. V i VI GR. I, II, III i IV Podwieczorek - doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków, kulturalnego zachowania przy stole. | 
| 1500-1800 | Zabawy zorganizowane lub dowolne z inicjatywy dzieci, ćwiczenia indywidualne dostosowane do możliwości dzieci, zabawy i gry edukacyjne i planszowe przy stolikach z małym zespołem, czytanie fragmentów książek, układanie puzzli, ćwiczenia grafomotoryczne, prace porządkowe w sali i w kącikach indywidualnych. Rozchodzenie się dzieci. | 
